Google Reader

dijous, 27 de març del 2008

Hola a tothom!

Durant aquestes vacances de Pasqua he entrat quasi diàriament a Google Reader i he anat explorant les novetats que anaven apareixent als blocs i webs que tinc agregats.

Així mateix he anat agregant d'altres blocs i webs que m'han resultat interessants. D'aquesta manera, he aprés la gran funció d'aquesta eina... la informació que m'interessa ve a mi... ja no he d'anar a buscar-la com ho feia abans.

A banda de blocs que tracten de Noves Tecnologies i Educació, tinc també agregat el fòrum de la web del meu poble i m'arriben tots els missatges que allí s'escriuen, així com les notícies del diari SPORT i del AVUI+.

Gràcies al Google Reader he llegit posts molt interessants!

D'altra banda, he intentat millorar el bloc (li he posat un rellotge, un comptador de visites, he completat el perfil i he fet un enllaç amb el diari AVUI+ en el qual apareixen titulars de les notícies destacades)

Acabeu de passar unes bones vacances per a tornar amb totes les forces!

Salut!